Film z mojego ślubu;)

Better Stevia

Od Firmy Better Stevia™

mam przyjemnosc przetestowac nowy slodzik

 

 

 

bezpieczna, naturalna słodycz idealna dla diabetyków, liczących kalorie i wszystkich dbających o zdrowie

  • 60 – 100 razy słodsza od rafinowanego cukru
  • pochodzenia naturalnego (ziołowego)
  • o niskim wskaźniku glikemicznym i bez kalorii
  • łatwo przyswajana przez organizm
  • najsmaczniejsza z dostępnych substancji słodzących
  • niezwykła wydajność – 1 opakowanie to: 150 (saszetki Więcej >

Johnsons baby

Dzieki swietnej stonce otrzymalam do przetestowania trzy swietne produkty dla moich maluchow

OLIVKA

MINI KREM OCHRONNY PRZECIWKO ODPARZENIOM

MINI KREM PIELEGNACYJNY

 

Produkty tej firmy sa swietne i przyjazne skorze dziecka …

po posmarowaniu skora maluchow jest gladka delikatna i mieciutka… nie przesusza sie i pachnie bardzo ładnie przez dlugi czas.

Więcej >

Streetcom

Dzieki wspolpracy z portalem STREETCOM mialam mozliwosc przetestowania pysznych kaszek firmy NESTLE. RAZEM Z MOIMI DZIECIACZKAMI OTRZYMALISMY WIELKA PACZKE OD FIRMY NESTLE W KTOREJ BYLY 12 MINI OPAKOWAN Z KASZKA NESTLE O SMAKU BANANOWYM DLA PRZYJACIOL 2 DUZE OPAKOWANIA KASZKI NESTLE O SMAKU BANANOWYM ORAZ MORELOWYM DLA MOICH DZIECIACZKOW DO Więcej >

Witaj, świecie!

Witam u siebie na nowo otwartym blogu bede recenzowac na nim tylko przetestowane produkty. Chetnie podziele sie z wami opiniami o nowych produktach oraz wspolpracy z roznymi wspanialymi firmami. Posiadam takze drugiego bloga gdzie znajduja sie konkursy oraz stronki do ankiet o darmowe probki. Mysle ze wiele osob i firm Więcej >

PROJEKTY DOMOW LIPINSCY

OD WLASCICIELI

Jesteśmy niewielka firmą rodzinną – architektami od pokoleń, których głównym zadaniem jest projektowanie rodzinnych domów, czyli tak naprawdę zgadywanie życzeń i spełnianie marzeń o własnym domu. Każdy klient jest bowiem traktowany u nas indywidualnie i przyjaźnie, i może spodziewać się fachowej pomocy zarówno przy wyborze projektu, jak i realizacji Więcej >

100_5067

DAJZE MI NO…

NO NIE POWTORKA Z ROZRYWKI UWIERZCIE…

KTOS BY POMYSLAL ZE BLEFUJE

A JA NIE ZARTUJE

ECZORAJ MIALAM PRZYPADEK SPANIA NA PODLODZE W KUCHNI

A DZIS CO ZNOW

 

 

SAME WYGIBASY

CZY TO NIEMIECKIE MLEKO TAK NA NIA WPLYWA?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KOLEJNY PUSZEK ZAWROCIL W GLOWIE MOJEJ POL TORA ROCZNEJ OLIVII

 

ZAPACH MAJA LADNY TE MLECZKA ALE OSOBISCIE JA JAKO MAMA NIE Więcej >