FIRMY KTÓRE ZAUFAŁY MI W 2013 ROKU

I SIADAMY

GRUNT TO DOBRZE I WYGODNIE USIĄŚĆ PRZED KOMPUTEREM

BOLI WAS CZASEM KRĘGOSŁUP OD SIEDZENIA?

KRZYŻE WYSIADAJĄ?

powinniśmy siedzieć jak kobieta na pierwszym zdjęciu a najczęściej wygląda to tak jak na drugim zdjęciu

 

Ważne jest dobre ustawienie siedziska do po wysokości zgiętych nóg

Ale można także i siedzieć wygodnie na poduszce na podłodze

tak jak ja to Więcej >

i lato

a jak lato to i odkrywamy ciało

A jak to zrobić by było  ładnie i efektownie, skromnie ale i zniewalająco?

 

Pomyślmy musi być przecież na to sposób

 

Napotkałam na swojej drodze pewien sklep

Julimex & Wyszczuplająca.pl

 

Mają w swojej ofercie wszystko czego potrzebuje kobieta do upiększenia swojego ciała a zwłaszcza chodzi mi tutaj o Więcej >

nowa współpraca

Będę testować fajny produkt z krzemem organicznym

firma 

TO

Innowacyjny sposób na zdrowe życie i piękne ciało.

Ateraz przedstawiamy innowacyjne polskie dermokosmetyki Invex Remedies będące fenomenem w skali światowej. Kosmetyki są w pełni bezpieczne, nie zawieraja parabenów a ich skład bazowany jest na mikroelementach. Wszystkie produkty testowane są dermatologicznie a ich skuteczność została potwierdzona testami „in Więcej >

ojej olej;)

Ale fajnie kolorowo i pachnąco

Relaks każdego dnia na ból

Nowa ogromna współpraca okazuje się ratunkiem na różne dolegliwości.

www.etja.pl

To sklep gdzie znajdziemy wiele olejków na różne dolegliwości.

Pozyskiwane są z roślin, drzew krzewów itp. z różnych zakątków świata.

Bardzo ważne jest odpowiednie przechowywanie olejków ponieważ bardzo szybko się ulatniają.

Drogi czy tani olejek nie oznacza Więcej >

biżuteria nie tylko zdobi kobietę

ale i dodaje jej uroku osobistego. Jest to dodatek do wybranego w danym dniu stroju, do okazji jaką akurat mamy itp.

Osobiście uwielbiam biżuterie i jak ta sroka świecidełka;)

A wy?

Nawet Moja Olivia zaczęła nosić moją biżuterię typu korale

A mając skończony roczek przebiliśmy małej uszka u kosmetyczki.

Wiecie co pojechaliśmy do jednej Więcej >

bo lubię pisać

Lubię fajne kolorowe rzeczy

Lubię różowe długopisy

Lubię kreatywność sklepów

i duśy wybór asortymentu

I znalazłam  ten sklep 

 

w asortymencie posiadają wiele ciekawych i kolorowych przedmiotów przyciągających uwagę i wzrok.

Znajdziemy tutaj:

Ceny są przystępne do wybranych rzeczy są przede wszystkim bardzo kolorowe i za to ten sklep dostaje duży plus.

Petite Amélie

Petite Amélie urodziła się w Więcej >

czyścimy powierzchnie

Bawimy się w porządki jednym środkiem czyścimy

-metalowe

-szklane

-drewniane

-i elektroniczne

wyposażenie naszego domu

a jak to możliwe?

A więc do testów otrzymałam kolejny środek firmy BRAIT

wiele z was także otrzymało ten środek na pewno

co wy o nim sądzicie?

U mnie jest on około 2 tygodnie

i spisuje się hmm…

rewelacyjnie rzecz biorąc

 

mój Karolek uwielbia sprzątać i mało zawału Więcej >

gramy i uczymy sie;)

Już jakiś czas temu otrzymałam grę dla mojego Karolka AKADEMIA UMYSŁU JUNIOR

mały ucieszył sie gdy tylko udało nam się ją zainstalować na jego laptopie

mimo iż ma dopiero 3 i pół roku a gda jest dla dzieci od 5 roku życia

gra zafascynowała go niesamowicie

osiągnął wiele nowych umiejętności

udało mu się nawet wygrać Więcej >

wstrzasy – wesoil

ostatnio was ciekawiły chipsy krewetkowe od firmy Wesoil

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAJNE PUDEŁKO KRYJĄCE COŚ SMACZNEGO CO DZIECIAKI UWIELBIAJĄ

 

CIENIUTKI WAFEEK KTÓRY ZMIENIA SIE W COŚ BARDZO SMACZNEGO

DELIKATNEGO CHRUPIĄCEGO

 

SPOSÓB PRZYRZĄDZENIA

NA ROZGRANY OLEJ WRZUCAMY CHIPSY I POWSTAJA

 

 

 

 

 

 

 

 

PO USMAZENIU WYGLADAJA JAK PRAZYNKI

-SMAKUJA JAK KREWETKI

-CHRUPIĄ

SĄ SMACZNE

I DZIECIAKI JE UWIELBIAJĄ

 

ZAPRASZAM NA STRONĘ SKLEPU –> WESOIL

Więcej >

powrót do kraju gdzie żyłam jak w raju;)

ale zarymowałam na samym początku;) hehe…

ale chciałam Wam opowiedzieć krótko o swojej emigracjii;)

Wyjechałam do Irlandii będąc małolatą można powiedzieć do Mojego obecnego męża

pracowałam wszędzie – na sprzątaniu i przy kwiaach , mieszkałam w centrum Irlandii w Dublinie – oj ile tam się nocą działo;)

w czwartki shoping day – wszyscy chodzili Więcej >