Archiwum dla Maj, 2013

bo lubię pisać

Lubię fajne kolorowe rzeczy

Lubię różowe długopisy

Lubię kreatywność sklepów

i duśy wybór asortymentu

I znalazłam  ten sklep 

 

w asortymencie posiadają wiele ciekawych i kolorowych przedmiotów przyciągających uwagę i wzrok.

Znajdziemy tutaj:

Ceny są przystępne do wybranych rzeczy są przede wszystkim bardzo kolorowe i za to ten sklep dostaje duży plus.

Petite Amélie

Petite Amélie urodziła się w Więcej >

na chrupionco i puszyście – wesoil

dziś do zabawy w kucharzy wykorzystamy

 

Panierka Tempura

Opakowanie 150g -sklep wesoil

 

Przygotowujemy

miseczkę

wodę 250 ml

mięsko z kurczaka, rybę lub inne mięsne przysmaki

 

 

 

 

 

Panierka ma wygląd mąki

szczerze gdy ją ujrzałam pomyślałam sobie ze to będzie taka naleśnikowa panierka

 

 

 

 

 

gęsta panierka świetnie przylega do wybranego mięsa

 

 

 

 

 

 

Opiekając na oleju kokosowym – ze sklepu wesoil

zauważyłam jak Panierka na mięsku Więcej >

czyścimy powierzchnie

Bawimy się w porządki jednym środkiem czyścimy

-metalowe

-szklane

-drewniane

-i elektroniczne

wyposażenie naszego domu

a jak to możliwe?

A więc do testów otrzymałam kolejny środek firmy BRAIT

wiele z was także otrzymało ten środek na pewno

co wy o nim sądzicie?

U mnie jest on około 2 tygodnie

i spisuje się hmm…

rewelacyjnie rzecz biorąc

 

mój Karolek uwielbia sprzątać i mało zawału Więcej >

KONKURS GDZIE KAŻDY WYGRYWA

TAK DOBRZE ZROZUMIELIŚCIE KAŻDY WYGRYWA AŻ 20% RABATU DO WYKORZYSTANIA NA ZAKUPACH W SKLEPIE ART WATCH

WARUNKI SĄ BARDZO PROSTE TRZEBA TYLKO

- POLUBIĆ STRONĘ SPONSORA NA FB

https://www.facebook.com/eleganckie.zegarki

-DODAĆ KOMENTARZ POLUBIŁAM-EM DZIEKI MARWIOL5722

-UDOSTĘPNIĆ TĄ STRONĘ U SIEBIE NA FB

-POLUBIĆ MÓJ PROFIL NA FB

https://www.facebook.com/pages/MARWIOL5722blog/511879365528844?ref=hl

MYŚLĘ ŻE NAPRAWDĘ WARTO PONIEWAŻ W SWOIM ASORTMENCIE POSIADAJĄ WIELE Więcej >

gramy i uczymy sie;)

Już jakiś czas temu otrzymałam grę dla mojego Karolka AKADEMIA UMYSŁU JUNIOR

mały ucieszył sie gdy tylko udało nam się ją zainstalować na jego laptopie

mimo iż ma dopiero 3 i pół roku a gda jest dla dzieci od 5 roku życia

gra zafascynowała go niesamowicie

osiągnął wiele nowych umiejętności

udało mu się nawet wygrać Więcej >

konkurs na fb – fajne czapeczki do wygrania

Trzecie pytanie brzmi: JAKIEGO ZAWODNIKA SPONSORUJE FIRMA BIRKO?

Po raz kolejny zapraszamy do wspólnej zabawy. Jak zwykle będą się liczyć oryginalne odpowiedzi, które wysyłamy na: birko@birko.com.pl . Na rozwiązanie konkursu czekamy do godz.22.00. Pamiętajmy o pierwszym punkcie regulaminu i podpisujmy swoje odpowiedzi !!!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=323727584424953&set=a.322920697838975.1073741827.237421793055533&type=1&theater

wstrzasy – wesoil

ostatnio was ciekawiły chipsy krewetkowe od firmy Wesoil

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAJNE PUDEŁKO KRYJĄCE COŚ SMACZNEGO CO DZIECIAKI UWIELBIAJĄ

 

CIENIUTKI WAFEEK KTÓRY ZMIENIA SIE W COŚ BARDZO SMACZNEGO

DELIKATNEGO CHRUPIĄCEGO

 

SPOSÓB PRZYRZĄDZENIA

NA ROZGRANY OLEJ WRZUCAMY CHIPSY I POWSTAJA

 

 

 

 

 

 

 

 

PO USMAZENIU WYGLADAJA JAK PRAZYNKI

-SMAKUJA JAK KREWETKI

-CHRUPIĄ

SĄ SMACZNE

I DZIECIAKI JE UWIELBIAJĄ

 

ZAPRASZAM NA STRONĘ SKLEPU –> WESOIL

Więcej >

powrót do kraju gdzie żyłam jak w raju;)

ale zarymowałam na samym początku;) hehe…

ale chciałam Wam opowiedzieć krótko o swojej emigracjii;)

Wyjechałam do Irlandii będąc małolatą można powiedzieć do Mojego obecnego męża

pracowałam wszędzie – na sprzątaniu i przy kwiaach , mieszkałam w centrum Irlandii w Dublinie – oj ile tam się nocą działo;)

w czwartki shoping day – wszyscy chodzili Więcej >

…i Karolek też takich przyjaciół ma;)

Przyjaciół przedstawiamy wam, Wciąż coś wożą tu i tam. Czerwień, błękit, zieleń, brąz Oto ich kolory są. Poprzez pola, miasta, wsie, Gdzieś każdy z wagonami mknie. Kto przyjaciół takich zna? Tomek takich ma. Tomek – bardzo śmiały jest, Kuba – lubi bawić się, Piotrek – z pocztą gna przez świat, Więcej >

JEST WIOSNA IDZIE SZYBKO LATO

WY TEŻ TO ZAUWAŻYLIŚCIE JAK SZYBKO ZAKWITŁY DRZEWA I JAK SZYBKO PO TEJ OKROPNEJ ZIMIE ZAKWITŁY PIERWSZE KWIATUSZKI?

ZACZYNAMY ZMIENIAC GARDEROBĘ DLA NASZYCH MALUCHÓW NIEPOTRZEBNE RZECZY ODDAJEMY INNYM DZIECIOM BY MOGŁY I ONE SIĘ NACHODZIĆ

CZĘSTO MI ŻAL ŻE PAŃSTWO TAK ROBI W NASZYM KRAJU ŻE JAK RODZINA NIE MA PIENIĘDZY TO Więcej >